Kompanija Klas d.d. Sarajevo u 2013. plasirala je na tržišta van granica BiH gotovo 3,3 miliona komada somuna. Iz Klasa ističu da, dok na domaćem tržištu potražnja za somunima raste prvenstveno u vrijeme Ramazana, na inostranim tržištima tokom cijele godine vlada interes za ovim tradicionalnim bosanskohercegovačkim proizvodom. Rukovodilac Službe izvoza u kompaniji Klas Amer Vlahovljak izjavio je da bilježe kontinuiran rast prodaje dubokozamrznutog somuna na tržištima Danske, Švedske, Francuske, Holandije, Hrvatske, Austrije, Njemačke, Velike Britanije i SAD-a. Svake godine dobijemo bar jednog novog kupca ili distributera, a u 2013. to je bio Thiriet, najveći francuski trgovački lanac smrznute hrane. Zanimljivo je da je Thiriet saznao za nas zahvaljujući uspješnoj dugogodišnjoj saradnji Klasa i najveće danske pekare Easyfood, specijalizirane za proizvodnju ekskluzivnih vrsta hljeba i peciva, rekao je Vlahovljak i podsjetio da Klas posredstvom Easyfooda već desetak godina izvozi somune i krofne na dansko i francusko tržište.
Kompanija Klas d.d. Sarajevo u 2013. plasirala je na tržišta van granica BiH gotovo 3,3 miliona komada somuna.
Iz Klasa ističu da, dok na domaćem tržištu potražnja za somunima raste prvenstveno u vrijeme Ramazana, na inostranim tržištima tokom cijele godine vlada interes za ovim tradicionalnim bosanskohercegovačkim proizvodom.
Rukovodilac Službe izvoza u kompaniji Klas Amer Vlahovljak izjavio je da bilježe kontinuiran rast prodaje dubokozamrznutog somuna na tržištima Danske, Švedske, Francuske, Holandije, Hrvatske, Austrije, Njemačke, Velike Britanije i SAD-a.
- Svake godine dobijemo bar jednog novog kupca ili distributera, a u 2013. to je bio Thiriet, najveći francuski trgovački lanac smrznute hrane. Zanimljivo je da je Thiriet saznao za nas zahvaljujući uspješnoj dugogodišnjoj saradnji Klasa i najveće danske pekare Easyfood, specijalizirane za proizvodnju ekskluzivnih vrsta hljeba i peciva - rekao je Vlahovljak i podsjetio da Klas posredstvom Easyfooda već desetak godina izvozi somune i krofne na dansko i francusko tržište.
U Klasu tvrde da se s pravom može reći da je somun koji se prema tradicionalnoj recepturi proizvodi u Klasu, pod robnom markom kupca ili pod etiketom "sarajevski", jedan od najatraktivnijih proizvoda u izvozu.
Navode da se zahvaljujući tehnološkom napretku, somun nakon pečenja, hlađenja i smrzavanja može čuvati 12 mjeseci na temperaturi -18° C, a jednominutnim podgrijavanjem u mikrovalnoj pećnici ili na roštilju dobiva se jednako dobar i konzuman proizvod kao kada je upravo pečen.
Osim kvaliteta, ulaznicu na zahtjevna evropska i svjetska tržišta tom proizvodu osigurava i proizvodnja u skladu s međunarodnom priznatim sistemima upravljanja kvalitetom, kao što su HACCP, Halal i ISO standardi, saopćeno je iz Službe za odnose s javnošću Klasa.